G-listen.

05.08.09, kl. 18:19 | Publisert i Bilder, Blogg, Lister | Legg igjen en kommentar

En dag forsinka, men det får dere bare leve med. G er en vanskelig bokstav, det er sikkert og vist.

Min G består av…
…Godteri!!
Jeg elsker godteri så utrolig høyt, dessverre.
Favoritten er salte ting og smågodt.
Jeg liker ikke sjokolde, tro det eller ei!
Ett av målene for høsten er å slutte å spise alt snop i ukedagene.

Min G består av…
…Grønnsaker.
Paprika, Tomat, Agurk. salat osv, jeg elsker det!
Prøver å bli enda flinkere å spise det oftere.

Min G består av…
… Grønn:
En av mine favorittfarger.

Min G består av…
… G l e d e .
For det meste er jeg glad og lykkelig.
Glede er absolutt en bra ting.

Min G består av…
… Good Charlotte.
For ett års tid siden var de ett av favorittbanda mine.
Masse fengende musikk, glade melodier og sjarmerende tekster.
Så er de jo ganske søte og da xD

Min G består av…
… Google.
Hvis ikke Google er den mest geniale siden på hele internetten så vet ikke jeg!
Du finner alt her jo. ALT!
Bruker google til å funne bilder til bloggen, og bilder til andre ting.
Google er bra.

Min G består av…
.. Grimaser.
Jeg liker å tro at grimaser er sundt. Det er hvertfall en stor del av kroppsspråket, som sier 70% av hva du egentlig sier og mener. Ellre noe lignende. Jeg er hvertfall flink til å sette opp en eller annen grimase.

Min G består av…
… Gmail.
Mailen jeg bruker, alle trenger en mail, og jeg liker Gmail best av alle.

Hva består din G av?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

