Jeg ble utfordret..

05.08.09, kl. 14:23 | Publisert i Bilder, Blogg, Venner | Legg igjen en kommentar

Jeg fikk en utfordring av søte Rita.

*Finn frem mappen med bildene du har på dataen din.
*Dersom du har flere mapper går du inn på mappe nr.2
*Post det 4. bilde der.
*Skriv litt om det og inviter en annen person til å gjøre det samme.

Bilde019Mappe nr.2 inne på bilder heter «Fra telefon»
Kanskje ikke verdens mest spennende bilde, men dette var bilde nr.4
En shorts jeg kjøpte på H&M i Bergen tidligere i sommer.
Trengte det til godværet som var da.
Shortsen er egentlig ganske minimal, men det er absolutt den mest behagelige shortsen jeg eier.

Jeg utrfordrer Ronja Mari

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

