Lillebror kommer på besøk!

05.08.09, kl. 21:27 | Publisert i Bilder, Familie, Kropp, Helse, Sykdom | 3 kommentarer

Det er virkelig ikke noe gøy å være syk og slapp. Klarte faktisk å skjære meg med brødkniven også. Hærregud det var vondt! Nå har vi bestilt flybiletten til lillebroren min, han kommer 12.aug og blir til 18.aug – gleder meg veldig til å ha besøk av han ja! :) Nå skal jeg ta en paracet, og etterhvert hive meg i seng. Blir nok ikke noe mer blogging i dag nei!

26072008_006_Søte lillebror. Bildet er fra i fjor sommer!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så søøt :D

    God bedring…

  2. Så utrolig søt han er! Får håpe du blir frisk snart, og at dere koser dere masse når han er på besøk!

  3. ååh, så søøøt! :D

    sv; ja, en venninne kjøpte de til meg i sverige, finner de ikke i Norge jeg heller =(


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

