Die Hard!

06.08.09, kl. 18:40 | Publisert i Bilder, Celebs, FILM/SERIER, HVERDAG, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Venner | 1 kommentar

Det var utrolig koselig med middag ute på ett teppe. Pølser, potetstappe, pomesfrites & peppersaus. (Shit, alle ingrediensene begynner på P – sick!)

piknik i hagenNå er kjæresten på bandmøte, og jeg skulle egentlig møtt Annette i byen, men det ble det ikke noe av alikevell. Jeg sitter hjemme å koser meg med noe snop (fyfyfy Sandra), cola og Die Hard. Den går på Canal+ Action atm.
Elsker Die Hard filmene, de er komiske, og full av action hele veien. Og det er jo ikke akkurat ett minus at Bruce Willis har hovedrollen, han er jo smålig deilig ;) Poor dude, får mer bank enn hva som egentlig burde være mulig.Burde egentlig ikke vært mulig, men mannen ser bare bedre og bedre ut jo eldre han blir. Hihi.

Har du sett noen av Die Hard filmene?
Hva synes du?

Tror bare jeg har sett 2 og 4, så defor gjør det meg ingenting å se 1’a og.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. søøøøøte :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

