Poll avsluttet!

06.08.09, kl. 13:11 | Publisert i Blogg | Legg igjen en kommentar

Det er veldig spennende å se hva leserne mine mener om bloggen min. Hva dere vil ha mer av, og hva dere vil ha mindre av. Derfor hadde jeg pollen på siden der, hvor dere kunne stemme over hva dere vil ha mer av hos meg. Nå er den avsluttet. Og her er resultatet:

Outfits – 28%
Film, musikk annmeldelser – 22%
Hverdagslige ting – 19%
Annet – 13% (se under)
Nye innkjøp – 13%
Lister med div – 6%
Annet:
Kjæresten, Gameshop, Samfunnsrelaterte meninger, Mindre klaging
Alle disse fire har fått en stemme hver.

Som kommentarer på annet:
Kjæresten: Synes jeg skriver veldig mye om kjæresten min, egentlig. Siden vi bor sammen er jeg jo med han hver dag, og jeg never han jo ca hver dag også. I en eller annen sammenheng. Dette er jo heller ikke en blogg om kjæresten min, men om meg og livet mitt, og ting som interesserer meg. Vil ikke at dere ukjente lesere skal vite så alt for mye om han, eller meg og han egentlig, det er liksom – Privatliv.

Gameshop: Er det noe jeg ikke vet noe som helst om, så må det være gameshop. Sikker på at dere kan finne andre blogger om det der det er folk som har mer peiling som skriver :)

Samfunnsrelaterte meninger: Shit, er det noe jeg ikke kan noe som helst om, så må det være samfunnet vårt. Gret, jeg får med meg div ting, og har litt meninger om forskjellig, men det er liksom noe som på en måte ikke intresserer meg så veldig mye, selvom jeg absolutt burde brydd meg mer. Det er jo viktig. Men jeg føler det blir galt å skrive om ting jeg ikke har noe som helst peiling på. Det blir så.. useriøst.

Mindre klaging: Haha. Jeg klager så mye jeg vil i min blogg.

Men når det er sakt, så skal jeg bli flinkere å poste outfits til dere, samme være flinkere å annmelde film og musikk til dere. Hverdagslige ting synes jeg jeg skriver ganske mye om fra før, men det kom på en 3.plass, så skal bli flinkere :)

Om noen måneder skal jeg ha samme pollen, å se om dere fortsatt mener det samme. Gleder meg allerede.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

