Sola steiker ute..

06.08.09, kl. 14:47 | Publisert i HVERDAG, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Personlig, meg, Venner | 2 kommentarer

Og hva jeg gjør, jo, jeg sitter inne å fryser – det er kaldere inn enn ute. Og jeg er syk..
Er det «farlig» å være ute i solen når det er varmere ute enn inne når man er febersyk?
Dette er andre dagen der viser seg til å være utrolig varmt og fint. Og jeg er ikke ute å nyter det.
Jeg hater det, skulle ønske jeg hadde en stol eller noe jeg kunne ta med ut, men det har jeg ikke.
Kan ikke valse rundt i byen i mange timer alene heller, det blir bare for dumt.

Jeg vil ligge på en strand å sole meg, og bade når jeg er nær å få heteslag.
Jeg vil ligge i en park å se på mennesker, lese blader og høre på musikk.
Jeg vil sitte i hagen, på ett teppe, eller en stol, å bli mer brun enn jeg allerede har blitt i sommer.
Jeg vil nye den siste delen av sommeren før skolen begynner igjen!

Kjæresten jobber hele dagen (11-19 og 08-16) og etterpå er jo nesten dagen over. Og han orker ikke noe.
Jeg har ikke så veldig masse venner, utenom hans venner som jeg kan finne på noe på dagtid med heller.
Jeg savner å ha bestevenninner som finner på ting med meg hele veien..

I dag SKAL vi spise middag på ett teppe i hagen! Jeg vil ha litt sol på kroppen.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: er lov til å slække litt. hehe
    har sitti litt på verandaen og tatt en kjøretur, så har nå fått litt sol på kroppen. er ikke dumt bare det!

    piknik i hagen høres ganske så herlig ut! ;)

  2. Du får nok venner skal du e :) Når skolen begynner får man litt lettere kontakt med folk.

    Kjedelig å være syk da, uansett :( Piknikk høres koselig ut da :) Vi grilla i dag, på kristiansten festning. Nydelig der! :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

