fredags slakt.

07.08.09, kl. 12:14 | Publisert i Helg, Internett, Linker, Kropp, Helse, Sykdom, Personlig, meg, Skole/Jobb | 1 kommentar

Klokken er 13.07 og jeg har liggi våken her i sengen siden klokken 10, når kjæresten sto opp for å dra på jobb.
Jeg har spilt Farmvillage, og Yovillage på facebook – meget underholdene, jeg trenger naboer på farmvillagen da.
Jeg er tett i nesen, og tett i hodet, har dotter i ørene, begynner å bli bedre fra syken min, men føler meg ikke helt på topp enda, vet ikke om jeg skal dra på jobb i morgen eller ikke heller.. Vanskelig.
Jeg jobber jo med gamle, skrøpelige mennesker, som lett blir syke, og når jeg enda ikke er bra er det kanskje ikke så lurt, men jeg liker ikke å være vekke fra jobb.

Hva gjør du på denne fredagen?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ååh :/ Ikke bra å være syk da :(
    Kansje du egentlig skal ta deg en «bli frisk» dag i stedet for å smitte de gamle, så de smitter deg igjen neste gang du skal på jobb ?

    Mine planer var å komme hjem og starte med omdekoreringen ;P
    Og jeg er godt i gang :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

