«Svigers» på besøk.

07.08.09, kl. 18:12 | Publisert i Bilder, Helg, KJÆRESTEN, Klær, Kropp, Helse, Sykdom, Lister, OUTFITS, Personlig, meg | 3 kommentarer

Fikk kinosonen kortet mitt i dag, finaly! Så skal teste det ut med å gå på kino i kveld. Er ikke helt sikker på hva vi skal se enda, men. Skal til byen nå, møte min kjære, spise, kjøpe alkohyler til i morgen og noen andre småsaker(?)

Så skal vi hjem, foreldrene til min kjære kommer innom for å se på leiligheten og kommer med en hengegreie til kjolene mine – HURRA! Når pappaen ringte å sa de ville komme fikk jeg panikk, og har hasterydda hele leiligheten – glad jeg tok oppvasken i går! Vil jo ikke at de skal tenke ta vi har det så rotete og utrivelig som vi ofte har det.

Så reiser vi på kino etter det, kanskje de orker kjøre oss til byen, til og med.

P1010003(Synes jeg ser ganske oppegående ut til å føle meg som crap, ikke kunne puste gjennom nesten osv)

Outfit:
Skjorte fra H&M
Topp fra H&M
Shorts «hjemmelaget»
Sokker fra H&M

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. så koselig da:) Hva ble kinovalget da??..
    Håper dere koser dere masse:)

  2. Sv; Aner faktisk ikke hvor mange kvm det er her :S
    Men det skal jeg se om jeg ikke får finne ut i løpet av dagen i dag :)
    Ja, det er sinnsykt stor forskjell fra by og til bygd :/

    Hehe, takk :) Jeg liker hvit stil i hjemmet :)
    men ikke søren om jeg kommer til å male siden salongbordet er det eneste jeg har kjøpt som er hvit, mens alt annet er malt hvit XD

  3. skolen begynner 19 her i bergen hvertfall :p

    og så kult at du også skal på green day da, jeg gleder meg helt syyyykt! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

