The Taking of Pelham 123

08.08.09, kl. 17:23 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER, Helg, KJÆRESTEN, Konsert, Leilighet, Musikk, Venner | 1 kommentar

Jeg kom aldri så langt som til å blogge etter kinoen i går, men filmen vi så var hvertfall The Taking of Pelham 123. Kino 1 kaller det Action/Thriller på siden sin. Denzel Washington og John Travolta i hovedrollene.Blanding av action og humor hele veien. Veldig spennende, og ikke kjedelig eller langtrukken i det hele tatt.Denne filmen er absolutt verdt å bruke pengene på!

I kveld blir det vors med 3 venninner her hjemme, har vasket og styrt litt på før de kommer.
Kjæresten er med bandet (Fallofmedusa) og spiller på Tau – så dra dit om du kan!
Skal møte de på byen senere, om de ikke blir ferdig så tidlig at de alle kommer her først istedet.

Nå er det ikke lenge til folk kommer, så må nesten hute meg til å finne noe å hive på meg.
Outfitpost kommer kanskje senere!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, kanskje det er en film jeg skal ta å se da :) Maybe baby :)

    SV: Blir samme med meg nå når jeg begynner på skole. En DIGER skole der man ikke kjenner en eneste person eller vet hvor de forskjellige gangene går og slikt. Kommer til å bli skummelt, men en opplevelse. For meg i Tromsø, og for deg i Stavanger :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

