Ny dag og Farmville

09.08.09, kl. 14:03 | Publisert i Helg, Internett, Linker, KJÆRESTEN, Spill, Venner | 1 kommentar

Jeg hadde det så utrolig kjekt i går, dere aner ikkVar utrolig koselig å bare være her sammen med Annette, Leif og ettrehvert Signe. Vi hørte på masse gammen musikk, sang, tulla, drakk, tok bilder, herja, skifta klær.. Hah.
Var utrolig koselig hvertfall. Senere kom Terje & Max også, så stakk vi på byen, det var ikke like gøy, ikke like gøy som det vanligvis er heller. Men jeg og kjæresten krangla ikke, for første gang på.. gud vet hvor lenge :) Meget Positivt.

Nå er det en ny dag, med nye muligheter. Sola skinner, og vi må rydde litt før vi reiser til foreldra til Terje for å se etter noe hyller – forhåpentligvis har de middag og. Ellers begynner jeg å nærme meg helt frisk, bortsett fra snørr og gørr. og forkjølelsessår på nesen.

Har fortsatt dilla på FarmVille på facebook! :)

farmbille

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv; Den har startet.. går på tv3 da :P
    Men om det er lenge siden har jeg ingen anelse om.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

