Nye Hyller.

09.08.09, kl. 23:09 | Publisert i Bilder, Leilighet, Venner | Legg igjen en kommentar

Vi har vært så heldige å fått 2 hjørnehyller på kjøkkenet/stua, så nå har vi noe å sette filmene våre i. Så har vi en elske med vinglass og div vi ikke har noe sted å ha enda. Skal prøve å få vaska de glassene i morgem, for de er så utrolig støvete, så skal jeg få satt dem på plass i en av de nye hyllene.  Vi har og noen kasser med Cder- men jeg aner ikke hvor vi skal få plass til dem. Heh. Mye ting- liten leilighet – minimalt med lagringsplass. Men jeg skal finne på noe.

Vi fikk også en sånn knagghyllehengesak, så nå har jeg omsider fått hengt opp kjolene mine :) Ser bra ut.
Gleder meg til å vise dere hele leiligheten, men det virker som vi aldri blir ferdig.
Forresten, så fikk vi to knagger og, slike du skrur opp på veggen å kan henge jakker på. En med 3 til badet, og en med 4 til gangen. Men siden jeg har vært så smart å kjøpe slike søte med klister bak, så kan vi ikke henge dem opp før alle 5/7 faller ned av seg selv.. Jeg hater å vente!

Amanda ringte meg i kveld, var utrolig koselig å snakke med henne, selvom det ikke ble en så lang samtale.
Amanda: Skaff deg netcom igjen, så kan jeg ringe deg, nesten gratis, så mye vi bare vil!

Amanda(Bildet er fra Februar 2006)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

