Asiaterfilmer blir lett forvirrende!

10.08.09, kl. 23:44 | Publisert i Celebs, Familie, FILM/SERIER, HVERDAG, Leilighet | 2 kommentarer

Som vanlig rakk jeg ikke gjøre alt jeg hadde tenkt til å gjøre i dag, heller ikke vise dere det første rommet i leiligheten vår. Men det kommer, etterhvert! I morgen skal jeg få prøve å få det gjort, samt dekorere gangen med tegningene fra småsøknene mine :) Det er så sjarmerende! Smiler hver gang jeg ser tegningene fra dem.

Vi så film i kveld forresten, Rouge Assassin.
Er egentlig ikke så glad i filmer med Asiatere i, bortsett fra Jackie Chan filmene.
(Nei, jeg har ikke noe mot asiatere!)
Jeg ser virkelig ikke forskjell på asiaterne i filmene, de er så utrolig like. Eneste folka jeg klarer skille ut er folk med annerledes hår, eller noe annet spesiellt som skiller de ut fra mengden.
Ellers var filmen.. helt ok. Litt langtrukken, og forvirrende (siden jeg ikke ser forskjell på folk.)
Jason Statham
(fra Transporter filmene) er like helt som alltid :) Han liker jeg.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: Vurderte KRAFTIG å gjøre det først, men så tenkte jeg at nei. SÅ lavt som hun skal jeg ikke synke i hvertfall. Så lenge jeg vet hvem hun er og slikt, så er jeg fornøyd egentlig. Å shyyyysj på deg. Vil å ha slike skoo :(

    Men ja, må si meg enig med deg her Sandra, er sååå vanskelig å se forskjellen på alle asiaterne :p Er ikke lett altså :P

  2. Jason Statham er favorittskuespilleren min, rett og slett fordi han er knallmorsom og har herlige replikker! Du burde se Snatch!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

