Hannah Montana The Movie.

10.08.09, kl. 16:52 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER, Internett, Linker | 1 kommentar

Ikke for å være utrolig kip fjortisjente, men denne filmen er seriøst noe av det søteste og mest underholdene jeg har sett på lenge. Miley i hønsegården på jakt etter egg til frokost, flott musikk, drama.. Jah, den er egentlig bare helt fantastisk :)
Viste du forresten av Taylor Swift og  Tyra Banks har små roller i filmen?

Hvis du ønsker å se filmen på lovlig vis, uten å bruke en krone på det, kan du se den HER

Ellers har jeg blitt enig med meg selv: Miley Cyrus er fantastisk. Hun er søt, sjarmerende, ekte, god skuespiller og hun har en fantastisk stemme. Gleder meg allerede til neste film! (Leste noe rykter i TOPP om at hun spiller inn neste nå i sommer?)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv; hehe, skal prøve å huske på å legge ut bilder, men blir nok ikke av meg selv. Liker absolutt ikke å legge bilder av meg på nettet såå ;P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

