Ninja Turtles!!

10.08.09, kl. 19:30 | Publisert i Internett, Linker, Klær, Lister, OUTFITS, Sko | 2 kommentarer

ninaturtlesO U T F I T   O F   T H E   D A Y ! !

Bukse fra Cubus
Ninja Turtles T-skjorten tilhører kjæresten
Sko fra All Star Converse
Veske fra telt i Kiruna, Sverige
Smykke by Karianne

Reiste på posten i dag, fikk en hentelapp i posten, så tenkte skoene mine var kommet allerede. i tillegg hadde jeg en pake fra meg selv (sendt fra nord) liggende på vent der nede, så tenkte jeg kunne hente begge, hvis ikke kunne bare den kjedelige pakken vente til Onsdag. Men når jeg kom ned der viste det seg at den nye hentelappen bare var på samme pakke..  x] Litt trist, jeg vil ha skoene mine!!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Herlig t-skjorte! :D

    Sv: Ja, jeg skal prøve å få lagt ut litt flere oppskrifter etterhvert! Den lasagnen er supergod og utrolig enkel. Egentlig bare noe jeg rørte sammen tilfeldig her for en liten stund siden, men den er såpass god at det er vanskelig å slutte å lage den. :P

  2. t-skjorta var kul, og veska så søt ut :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

