Slapp mandag.

10.08.09, kl. 12:22 | Publisert i Blogg, Leilighet, oppskrifter/mat | 1 kommentar

Jeg føler jeg har vært litt for slapp med bloggingen de siste dagene, det viser hvertfall statistikken over besøkende, og anntall kommentarer. Jeg vet at det er ca 100 (+ – ) som besøker bloggen min hver dag. Men alikevell er det ikke mer enn 5-10 som kommenterer – dette er for dårlig folkens. Hvorfor er det så mange som besøker, men nesten ingen som kommenterer? (Burde egentlig ikke klage, for jeg er veldig glad for at alle som besøker besøker, men alikevell, kjekt med respons!)

Har mye å gjøre i dag, egentlig, men samtidig ingenting. Skal om ikke annet prøve å få presentert det første rommet i leiligheten for dere i dag, Soverommet. Vi er egentlig ikke helt ferdig, men om vi noen gang blir det kan jeg o\jo bare poste nye bilder da. (Bildet under er absolutt ikke vårt soverom!)

Ellers er jeg slapp og sulten, men vi er tom for hvitost, så da har jeg ikke lyst på mat. Kanskej jeg får lage meg ett egg igjen – uten å svi det denne gangen!

Q1: Hva liker du best å spise til frokost?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Egg på rugbrød er nam til frokost!:)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

