Avril Lavigne!

11.08.09, kl. 02:36 | Publisert i Blogg, Celebs | 6 kommentarer

Tror ikke denne unge damen får så mye oppmerksomhet som hun fortjnere her på bloggen min! Avril er en helt fantastisk nydelig jente, med vakker stemme, humørfylte sanger, og en helt unik stil.
Har likt denne dama så lenge jeg kan huske, tror jeg. Og jeg har alltid beundra stilen hennes. Hun må nok være mitt stilikon #1.

Q1: Hva synes du om Avril?
avril lavigne

Ellers er det mitt på natten nå, og jeg må virkelig komme meg i seng. Endelig blitt trøtt nok til å sove. Mekka sammen en ny header her også her i sta.

Q2: Hva synes du om den nye headeren min
?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Q1: Jeg er ingen fan, men hun er pen og har noe bra musikk :D
    Q2: Den var fin, veldig enkel og slikt ^^

    sv. Bruker ikke være slik med tastatur for meg ;P
    Er den som venner meg til nye tastatur enormt fort egentlig. Og min bærbare pc hadde bedre tastatur en dette da jeg fikk den tilogmed :P
    Men vi skal ordne nytt med tiden. Ikke bare til meg meg til begge, i mellomtiden vurderer jeg faktisk å gå tilbake til ett av de andre tastaturene ;P

    Hehe, det er jo en selvfølge på en måte at om ikke dere røyker så må de andre ut også :D

  2. Avril er råbra. Pen også. Det nye albumet hennes kommer snart også. :)

  3. jeg digger avril! jeg har vært på konsert med henne også, sto helt fremst, var fantastisk gøy!

    og den nye headeren din var rå :D

  4. husker jeg likte avril da første albumet kom ut. :)

  5. Elske na <3 Ho e faen nydeligste jentå på jord <3

  6. Jeg digger Aril, ho har så tøff stil, og dritfin musikk. Hun er forbildet mitt også ;D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

