H-Listen.

11.08.09, kl. 19:22 | Publisert i Bilder, Blogg, Lister | 2 kommentarer

Ny tirsdag = ny bokstav.

Min H består av…
… Harstad.
Min hjemby. Kjedelig, liten, dritt by, men den har sin egen sjarm.
Koselig å besøke hjemme. Lenge siden jeg har vært i selve Harstad nå faktisk, siste jeg var der var i Mars tror jeg.

Min H består av…
… Handleliste.
Kanskje litt gameldags? Men absolutt nyttig!
Når du går inn i butikken og vet hva du skal ha, så slipper du å kjøpe like masse ting du egentlig ikke trenger.
Egentlig burde man skrive handleliste en gang i uken, og etter hvordan varene i butikken står.
Dette betyr da at du må finne en fast btuikk å handle i, så slipper du lete og sånn :)

Min H består av…
hvitt2… Helvette, Hærregud, Hælsikke!
Tre ord jeg bruker, alt for mye :)

Min H består av…
… Hannah Montana.
Superkoselig serie og film. Søt jente, søt musikk.
Har totalt dilla for tiden.

Min H består av…
… Hottopic
Elsker denne siden. Kan sitte å «vindushoppe» i mange timer.
Besøk siden HER

Min H består av…
… Hest.
Koselig dyr. Liker egentlig å ri og, synn jeg aldri fåt gjort det, egentlig, er jo fin trening i samme slengen.
Ett av mine aller beste sommerminner fra senere tid var når jeg & Marta red barbakk på samme hesten, gjennom lysløpa, fra Sandstrand til Tovik. (Det er ca 3 km om ikke mer) Jeg falt av. Var en hysterisk morsom tur.

Min H består av…
… Husmor.
Jeg er min kjæres husmor. Og det e nok jeg som gjør det meste av vaskig og rydding her. Men Terje er flink å hjelper til innimellom han og. Elsker å lage mat til han though :) Det er koselig, så får jeg alltid skryt etterpå.

Min H består av…
Hilmar… Hilmar.
Min søte fetter. Liker å reise til Bergen på besøk til han, tante & Trond :)
Gullet er 1 åg og 5 måneder.
Bildet er fra Juni, når jeg var oppe en uke + noen dager for å passe han.

Q1: Hva består din H av?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh, det var sånn fin en tur…. Those were the days! Savner det…

  2. Hehe;p likte beskrivelsen din av Harstad XD
    Er vell faktisk nesten 3 år siden sist jeg var der ;p
    Tenkte meg kansje dit en tur før jul før å møte gamle venner igjen ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

