Hjemmelaget Pizza.

12.08.09, kl. 14:32 | Publisert i Dyr, Familie, HVERDAG, KJÆRESTEN, Leilighet, oppskrifter/mat, Spill | 3 kommentarer

Nå er Tomas kommet trygt frem til leiligheten vår. Har spist på McDondals og vandra litt rundt i butikker å kikket.
Handla mat, ett nytt smykke og en jif vaskestang – noe vi virkelig trengte. Vi tremger fortsatt en støvsuger, si fra hvis du kjenner noen som har en til salgs :) Vi har også spilt en del Istid 3 på ps2, Tomas kjøpte nytt spill så han har noe å gjøre.

Blir hjemmelagen pizza til middag i dag, og senere blir det filmkos og smoothie med lillebror. Min kjære er frekk å reiser vekk for å spille fifa.

Tomas har en gave fra mamma i baggen sin, jeg er spent!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ååh. høres koselig ut. hjemmelaget pizza er nam.
    Sandra, du åpnet matlysten min :(

  2. Nåh <3 Lillebrorbesøk er koselig da!

  3. Haha, sandra! jeg fant dette innlegge når jeg søkte på hjemmelaget pizza på google. side 2 eller 3 :p yay!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

