Kongeparken!

12.08.09, kl. 18:29 | Publisert i Økonomi, Familie, Gjøremål, HVERDAG, KJÆRESTEN, Personlig, meg, Reiser, Skole/Jobb | 3 kommentarer

Jeg prøver å finne på ting jeg kan gjøre sammen med lillebroren min, som ellers er lite aktuelt å finne på. Så på fredag planlegger vi å reise til Kongeparken. (For de som ikke vet det er Kongeparken en fornøyelsespark, litt mindre enn Tusenfryd) Har i legre tid hadd lyst å reise, men er ikke så lett å få med meg min kjære, som hater karuseller mer enn alt annet… Håper været blir slik som værmeldingen sier nå da, for hvis det regner blir det nok ikke så kjekt der nei..

Vi har og tenkt at vi skal dra i bassenget å bade en dag. Kjedelig at Havanna er lakt ned! Men basseng er bedre enn ingenting, siden det tydeligvis ikke er badesesong lengre. Hvor ble det av sommeren egentlig?!

Ellers kan jeg forsåvidt meddele at jeg fikk LØNN i dag. Har betalt tilbake pengene jeg skyldte kjæresten, og betalt en strømregning. Må forresten ha en shoppedag før skolen begynner, og synes synn i lillebroren min som må være med, siden han skal være her til tirsdag og skolen begynner på fuckings m a n d a g !  Jeg kjenner jeg er nervøs, og gruer meg.
Hva er dine planer for det kommende skoleåret?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Spar litt penger til jeg kommer da! Jeg vil shoppe med deg :D :D Fikk lønn i går! YAY

  2. Skal gå ferdig 3. klasse ;-)

  3. Kongeparken er jo kjekk da :) Det klaterestativet er jo kult… Og masse annet kjekt i grunn :)
    Er Havanna nedlagt? :o


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

