Shoppingsrunde.

14.08.09, kl. 23:05 | Publisert i Bilder, Klær, Lister, Nytt, Personlig, meg, Shopping, Sko, Skole/Jobb | 2 kommentarer

I dag kom skoene mine fra Nelly.com i posten!!! De er bare utrolig nydelige.
Har også shoppa litt nye greierier til skolestart, som er på  m a n d a g ! ! Må inndrømme at jeg gjerne skulle farga etterveksten før skolen begynner også, men kommer rett å slett ikke så langt før torsdag eller fredag.

nytt01nytt02

Sko fra nelly.com, kr 399,-
Sko fra H&M, kr 129,-
Kjole fra GinaTricot, kr 29,-
T-skjorte fra GinaTricot, kr 49,90,-
Topp fra GinaTricot, kr 29,-
Stripete genser x2 fra H&M, kr 129,-
Jeans fra H&M, kr 399,-
Smykke fra bod, kr 50,-
Øredobber fra GinaTricot, kr 29,90,-?
Smykke fra GinaTricot, kr 199

Må ærlig inndrømme at ikke alt er til skolebruk!
Hehe

Hva skal du gå med første skoledag?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fine og tøffe anntrekk du har skaffet deg da :)

    Er glad jeg ikke har noen første skoledag egentlig ;D

  2. SV: Sånn bruk og kast jent skal jeg i hvertfall IKKE bli. Hater de jentene der altså.

    Herregud ønsker meg så de klærne!! Ser så rå ut altså!:D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

