Eventyrlandet.

14.08.09, kl. 15:18 | Publisert i Familie, Helg, HVERDAG, KJÆRESTEN, Shopping, Utflukter, Venner | 1 kommentar

Vi ombestemte oss halvveis til Kongeparken i dag, kunne ikke reise alikevell, for det begynte selvfølgelig å pøse ned. Men vi endte opp på Eventyrlandet isteden, sammen med Cissa (lillebroren til min kjære) og 2 av onkelungene deres.
Hadde det kjempekjekt, og svetta som en gris. Varmt å springe  herje rudt i klatrestativer, sklier, trampoliner og hoppeslott innendørs. Eventyrlandet ligger i det som var Havanna badeland før. På hjemmesiden deres står det at det er Norges største lekeland :) Tror hvertfall lillebror er fornøyd med dagen. Jeg er bare sliten!

Vet dessverre ikke om vi kan reise til Kongeparken mens Tomas er her denne gangen. I morgen jobber jeg, og søndag har det meldt regn, regn og atter regn, så da har vi tenkt å reise til et annet lekeland som er inne. Mandag begynner jeg jo på skolen, og etterpå tenker vi oss en tur innom ett basseng. Bade er hærlig! Tirsdag reiser lillebror igjen, så da er det jo for sent.

Nå blir det en rask tur i dusjen, så skal jeg & bror ned på Kilden, jeg må kjøpe noe nytt til skolestart, og noe greier til håret og noe slikt. Så blir det spagetti til dinner. høh

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Lekeland ser veldig gøy ut! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

