Tom for ord, men full av film.

15.08.09, kl. 21:21 | Publisert i Blogg, FILM/SERIER | 2 kommentarer

I dag er jeg tom for ord, og har vært på jobb, så derfor har jeg ikke rukket å skrive noe før nå. Har en rolig lørdag i dag, til en foranfring, ikke fest, ikke kino, ingenting. Like greit egentlig, ladde opp til skolestart.

Har sett en del filmer i det siste da:
Transformers er bare en helt fantstisk film. Jeg er så godt som forelska, i Megan Fox og Bublebee, eller hva nå enn den gule bilden heter. Historien er fin, humoren er på topp, skuespillerne er gode, og ikke minst, det er fengende og spennende hele veien. Tror Transformers filmene er mine nye favorittfilmer!

The Transporter: Jason Statham i aksjon, hva kan vel være bedre?  Velig lite, egentlig. Spenning fra begynnelse til slutt, humor og ekstremt god bilkjøring? :) Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker virkelig Transporter filmene.

Alien 3: Denne filmen likte jeg ikke. Fant det ikke interessant i det hele tatt. Ikke spennende, ikke skummelt, og overhode ikke min type film. Selve alien var litt ekkel, samme var hu dama som måtte skalle seg i fuilmen, jeg liker ikke skalla folk, egentlig. Hår er liksom.. et must? :)

Grave Dancers: En type skrekkfilm. Ikke så veldig skummel, men alikevell ikke så koselig. Tror egentlig jeg har sett deler av den før, men er ikke sikker. Kjente ikke igjen noen av skuespillerne heller. Ok film igrunn :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV:
    Ja, digget Gran Torino. Beste filmen jeg har sett på veldig lenge!

  2. Transporterfilmene er råkule!
    Alien 3 er egentlig rimelig grei når man har sett de foregående filmene. Vi har en samlingsboks med alle de fire filmene, og skal snart få skaffet oss Predatorfilmene, sånn at vi kan gå videre på Alien vs Predator uten å gå glipp av noe av historien. Det er bare dette med penger, da. :P
    Personlig synes jeg Sigourney Weaver er utrolig pen uten hår. Hun kler det mye bedre enn ganske mange andre, og hun kler det definitivt bedre enn de grusomme åttitallssveisene hun har i de andre filmene. Eugh.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

