Kinosonen er vanskelig.

16.08.09, kl. 15:00 | Publisert i Gjøremål, Helg, Utflukter | 2 kommentarer

Det er fortsatt søndag, og det regner enda. Det ble ingen badings dessverre, men blir burgerking og kino isteden.
Når jeg skulle fylle på kinokortet, og bestille bilett med det gikk det selvfølgelig ikke.. Kinosonen mente jeg ikke kan bursdagen min, så det gikk ikke. Irriterende nok må jeg nok en gang reise til kinoen for å fylle på å kjøpe bilett.. Og da kommer det tydeligvis ikke opp som poeng på kinosonetingen min. Hærregud! Dritt.Jeg blir forbanna på sånne unødvendigheter…

Hva skal du ha på deg på første skoledag?
Ja, jeg tenker veldig mye på skolestart atm. Jeg har nerver, jeg kjenner den ansgtfølelsen bygger segsakte men sikkert opp. Men hodet mitt overdriver sikkert :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hva slags anntrekk skal du ha på deg i morgen ?
    du må poste outfit for the first day back at school:D

  2. Oj, det stemmer, man skal jo ha på seg klær jo. Jeg har ikke tenkt over det… Nå ble jeg plutselig litt panisk :P Jeg pleier alltid å vite det. Men jeg smeller nok på meg ett eller annet ;)

    For noe PES med det kortet som ikke virker… Kanikkebursdagendin hvafornoetull? oO


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

