Søndag og regn.

16.08.09, kl. 12:56 | Publisert i FILM/SERIER, Helg, Personlig, meg, Skole/Jobb | 1 kommentar

Det regner, det er søndag og jeg gruer meg til å begynne på skolen i morgen! Men før i morgen kommer må jeg finne en måte å nye denne søndagen på. Jeg tror vi skal dra å bade, hvis bassenget svarer på telefonen å forteller at de har åpent. Men de åpner ikke før kl 15.00 så må enda vente litt over en time før vi finner ut om vi kan reise dit eller ikke.


Jeg har vondt i hodet, og føler meg sliten i kroppen. Vi har sett Tarzan 2 på Toon Disney mens vi spiste frokost. Det var en Green Day sang på tven nå, og det minner meg på om at jeg gleder meg til konsert med dem i Oslo i oktober.
Skal du på Green day konserten?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. får håpe det blir badings på deg da :)
    Slik at du kan nyte den siste dagen før skolen starter ;P
    Og skolestarten kommer sikkert til å gå bra :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

