The Proposal.

16.08.09, kl. 21:05 | Publisert i FILM/SERIER, Helg, Klær, Skole/Jobb | 7 kommentarer

Absolutt underholdene film, pinelig til tider, men humoren holdt hele veien.
Jeg elsker denne type film, komedie, med litt romantikk underveis, og happy ending – selvfølgelig. Typpisk jentefilm, men lillebroren min syntes den var underholdene han og. Verdt pengene, absolutt.

Fikk orden på kinokortet mitt, hu jenta på kinoen som fylte på det sist hadde endra bursdagen min til 21.12.2009, istede for 21.12.1989 som det egentlig skal være.. Så nå skal det funke osm det skal, håper hvertfall det.

Jeg gruer meg fortsatt til skolen i morgen, men jeg tror nok jeg skal overleve. Må prøve på klær, å finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen. Blir nok noe av det nye tenker jeg meg, men skal nok få posta outfit-bilde til dere, kanskje ikke før jeg drar på skolen, men utover dagen en gang.

Hva har du gjort denne helga?

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. åå, har kjempelyst å se den filmen, skal på kino med kjæresten min i morgen, kanskje vi ser den da ! :D

    i helgen har jeg vært på hyttetur med venner og kost meg :)

  2. SV: haha, for en oppdagelese du gjorde da ;p

    Ah, den filmen sikler jeg skikkelig etter å se. Og når du sier at humoren holder ut hele veien så bare MÅ jeg se den!:D

  3. å den vil jeg se :D

  4. Skal se den filmen før jeg begynner på skolen igjen !

    Har vært med familie i helgen :-)

  5. Da skal jeg se denne filmen ;D
    Kjøper den, verd pengene håper jeg ?
    Kinoene her suger jo max, så kinoen i stuen er mye bedre ^^

  6. Jeg har sett masse filmer og kost meg med kjæresten min :) Flott med filmtips ;)

  7. Jeg har så lyst til å se den filmen. :) Sandra Bulluck er en av mine favoritter. :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

