1.skoledag er over!

17.08.09, kl. 12:58 | Publisert i Skole/Jobb | 3 kommentarer

Første skoledag er over, og jeg overlevde. Det var dødsskummelt å komme inn der, utrolig masse folk, veldig stort og forvirrende, glassvegger i gangene hjelper ikke akkurat på heller. Klassen er stor, 30 elever i a (som jeg går i) og 30 elever i b. Traff på Nora som jeg gikk i klasse med i Harstad, for 2 år siden, hun kom i b klassen. Litt dumt egentlig. Etter omvisningen fant jeg ut at jeg går i klasse med en jeg vet hvem er, Øyvind :) Litt betryggende, duden har humor, så dette kan bli ette interessant skoleår! Fikk også 4/5 bøker.. I morgen må jeg huske å ta med hengelås for å kapre ett skap!


Mye informasjon, mye folk, ukjente folk, mye lærere og enda mer informasjon. Tror ikke jeg fikk med meg 1/3del av det som ble sakt en gang, fordi jeg var så nervøs. Skoledagen gikk fint, gleder meg til å bli kjent med klassen på onsdag.
I morgen er det bare 15 min på skolen, startsamtale med kontaktlærer. Jeg fikk en dame, hu virka grei – så hadde hu converse! I morgen skal jeg finne ut om jeg må ta ett annet fag når de andre har matte, eller om jeg får fri! :D

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wow,arti at du skal begynne på skole og rart at æ skal ha et friår! Har jo gått på skole i 13 år. E det en svær skole du går på, mange eleva? :)
    Converse på en lærer, kult da :D

  2. Kjekkt å være igang med skole igjen? ;)

  3. Var ganske greit egentlig. Gruer meg litt til vi bbegynner med faga og lekser og sånn, men tror jeg skal klare meg ganske bra. Men si meg, hvor har du gjort av bloggen din, som jeg svarte på? :p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

