The Truth About Love.

17.08.09, kl. 17:33 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER | 5 kommentarer

Utrolig bra film egentlig. Typpisk meg film, hærregud jeg elsker jentefilmer!
Handlingen i filmen er noe som jeg lett kunne funnet på – uten at det hadde gått så langt, kanskje?
Utrolig underholdene og fin var den hvertfall.

Og viste du at Jenifer Love Hewitt er ekstremt hot?
Hun sier at hun ikke liker å vise kropp i filmer eller serier – noe hun difinitivt gjorde i denne filmen, og i den forrie filmen vi så med henne; Heartbreakers.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: ja det er ein ny erfaring for oss alle.. foreldremøte,dugnad,etc.. er ikkje berre å levere og hente han i barnehagen lenger… pluss at han kjem nok til å lære mange ting fra eldre unga som han ikkje burde lært ;-o
    ja det vil eg tru… ikkje berre berre å begynne på skule att ;-o ny klasse oxo da eller?

  2. Hei! Nå har jeg har vurdert bloggen din på min blogg :)

  3. Holdt på å bli påkjørt? Hva skjedde?

  4. *laste ned*

  5. Åhh, den skal jeg se :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

