25 mest spilte i Itunes

18.08.09, kl. 13:13 | Publisert i Musikk | Legg igjen en kommentar

Ser det er mange som trenger musikk tips for tiden, og 25 mest spilt i min Itunes er sikkert ikke verdens beste. Når jeg ser over den fort, så ser jeg faktisk nesten bare kvinnelige artister og band. Det er veldig nytt til å være meg. Mye av musikken er heller så ikke meg til vanlig, så jeg vet rett å slett ikke hva som har skjedd denne sommeren.

itunes180809 [Tror du kan klikke på bildet hvis du vil se det større]

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

