Lunsjpausen gjør meg ensom.

19.08.09, kl. 10:43 | Publisert i HVERDAG, Personlig, meg, Skole/Jobb | 4 kommentarer

Nå er jeg på skolen, vi har matpause. I dag er det ordentlig dag. Har hatt blitt kjent runde, så vet litt om alle i klassen nå, men husker ikke hvem som er hvem, bortsett fra hun jeg jobba sammen med, Tina. Hun kontaktlæreren min heter Liv Torun tror jeg, og hu skal finne ut om jeg slipper matten, for sure nå etterpå. Jeg er sulten, men venter på at Nora skal komme fra gymmen. Det er litt hardt å så og si ikke kjenne noen, men jeg skal klare det. Blir jo kjent med folk etterhvert, men akkurat nå i starten føler jeg meg ganske ensom,  og er det noe jeg virkelig hater så er det å dilte etter folk, noe jeg er litt stuck med å gjøre for tiden… Jeg tror jeg må kjøpe meg noe mat!

Men ellers elsker jeg skolen min! Og jeg gleder meg egentlig litt til å komme i gang med fagene. Vi har hatt Historie i dag, jeg liker ikke historie. Men det virka litt interessant alikevell. Etterpå skal jeg ha Sosiologi og Sosialant-something, tror navnet på det faget er vanskeligere enn faget selv xD Ellers har jeg funnet ut at vi har en utrolig søt jente i klassen, men hu klarer ikke følge med og orker ikke gjøre noe – ikke bra for miljøet. Men det kan jo bare være førsteintrykket da… jeg liker forresten at vi har ca 40 mac-er i landskapet på skolen. Det er kjekt å bruke når man ikke gidder dra med egen pc.

q1: Hvordan går det med deg på skolen?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sosialantropologi e vel ordet. ;-) Håpe du blir kjent med mye bra folk og at du får et godt skoleår. :-D

  2. SV: Takker! Akkurat kommet hjem fra min første skoledag, og det er SKUMMELT! Kjenner ingen og bare ja, blir skummelt!

    Kjenner til den følelsen om d å føle seg ensom. Har det helt likens, og en må bare dulte etter alle andre på en måte. Men kommer se gno skal du se, for både deg og for meg :) Lykke til videre Sandra!:)

  3. Deler samme følelse.. Lunsjpausen er ensom!

    Gikk sånn passe på skolen i dag… Var ikke noen som snakket til meg.. Kom i en klasse hvor alle kjente alle og jeg var den eneste nye hehe. Kjekt. Men det går seg nok til! Kommer innlegg senere med resten av detaljene ;-)

  4. Jeg har ikke begynt på skolen enda =) Men starten nærmer seg!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

