Skolemaset fortsetter.

19.08.09, kl. 20:04 | Publisert i Økonomi, Personlig, meg, Skole/Jobb | 3 kommentarer

Jeg føler kanskje at det blir litt mye mas om skolen på bloggen min om dagene, men det er faktisk det mest spennende som skjer i livet mitt atm, og jeg trenger få ut sytingen (som tidligere i dag) ut av systemet, så for å ikke praple hull i hodet på kjæresten min hele tiden, så må dere høre på maset mitt dere og.

Vi har fantastisk deilige skoledager 08.15 – 13.45 hver dag, det er nesten som på ungdomsskolen jo! Vi hadde til og med lengre dager på ungdomsskolen når jeg tenker meg om. Og i løpet av den tiden har vi 45 mins matpause, noe som kommer til å bli deilig når jeg bare blir litt bedre kjent med folk.

I morgen starter dagen med realfag (jeg vet ikke om torsdager er matte eller naturfag dag enda, står bare realfag på timeplanen, og kontaktlæreren hadde hvertfall ikke peiling) Jeg har fått vite at jeg får fritak fra matten, men at stipendet mitt reduseres med 25-50%, noe som suger. Hvorfor skal JEG måtte lide, fordi JEG har vært flink på skolen å tatt ekstra fag tidligere år? Uansett, i morgen har vi fritime i gymmen, da skal jeg prøve å bli kjent med noen i klassen min!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: Vi bruker pcer vi og, men har fått beskjed om å ha notatblokker utenom og :/ mye å bære! Men har skap på skolen da.. Satser på at du finner deg et eller annet å ha pcen i etterhvert :) Satser og på å komme litt mer inn i klassen etterhvert:)

    Idiotisk at stipendet ditt reduseres da! Og jeg forstår faktisk ikke hvorfor det skal reduseres med så mye? (Ikke at jeg forstår hvorfor det skal reduseres i det hele tatt) Men hvor mange fag har du? Da er det jo logisk at prosenten som trekkes fra stipendet er lik prosentandelen det faget utgjør av alle fagene du har. Ok, litt komplissert setning, men du skjønner sikkert hva jeg mener :)

  2. Kjipt å få mindre stipend da :o

  3. Hei Sandra=)

    Må bare si at jeg absolutt kjenner meg igjen i den situasjonen med fritak og stipend… Reglene er kjipe som faen. Jeg måtte selv ha samme faget to ganger på grunne av trekk i stipendet. Synes reglene er såååååå uretferdige =/


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

