Never mind the face!

20.08.09, kl. 18:41 | Publisert i Økonomi, Bilder, Hår, HVERDAG, KJÆRESTEN, Klær, Leilighet, Nytt, oppskrifter/mat, OUTFITS, Shopping, Skole/Jobb, Venner | 4 kommentarer

I dag har vært  en fin dag på alle måter: Solen sto høyt på himmelen, det var himmelskt varmt ute (hele 26 grader!!), hadde bare en økt på skolen, fikk stipend, kjøpte nytt undertøy, varme beskyttende spray til håret og en sånn pose man skal vaske BHer i. Ingen av delene er så spennende at jeg gidder poste bilde her. Sorry people. Sprayen er av merket Nikita om dere lurer.

Atm spiser jeg lapskaus (usikker på skrivemåte her!) og manner meg opp til å vaske opp, hive på en klesvask og vaske gulvet. Min kjære er reist for å nerde fifa igjen, den jævelen. I morgen kommer Maria, til anledning innflytningsfest og for å være med meg! Jeg savner Maria, men skulle ønske Christine kom også.

pinkFansy tryner på meg, I know. Men ble blenna av solen, så så ikke ut på bildene!
Antrekk:
Genser fra Only, Shorts homemade, Strømper fra H&M(?) og sko fra H&M.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Lapskaus er riktig skrevet! :D
    Så søt du var på bildene! Og du må hilse masse til Maria!

  2. ^^ Så koselig med penger på konto :D
    Får du stort stipend eller bare standard siden du har adressen der nede ?

    Liker outfitene dine, og jeg glemte å kommentere på 1 skoledag outfiten [slå meg selv] Det var utrolig stilig :D

  3. SV: Ja, nesten litt sjokkert over hvor rett på vi begynte. Hadde liksom full dag første dagen og så rett på særemne:S men, men !

    Kult antrekk forresten! Lykke til norsken i morgen,da :) Og btw: håper mitt stipend og kommer inn snart!!

  4. sv: Skjønner godt hva du mener. Heldigvis så har jeg allerede bestillt, så jeg kan liksom ikke ombetemme meg heller når jeg skal betale di, så da må jeg ha :D
    off. Jeg vil og finne meg ny bukse.
    Men jeg synes det er så dyrt, at jeg tørr på en måte ikke kjøpe det :S
    Men mamma skal være med neste gang, hun bruker som regel å finne en til meg som jeg liker :D Hurra for mamma D;


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

