Lyn skremmer meg!

21.08.09, kl. 00:03 | Publisert i Bilder, Blogg, Internett, Linker, Personlig, meg | 4 kommentarer

Nytt design på gang, og mens jeg venter på at søte Rita skal mekke sammen en ny header til meg så er jeg pent nødt til å bruke denne gamle, så det får dere bare overleve. Fant noen (ikke for å virke ekstremt selvdigger eller noe, men) ekstremt pene bilder av meg fra photoshooten jeg hadde med fo2john i november. Lurer på hvorfor jeg ikke harsett dem før?! Haha.

hurraaaa

Smile

Nå skal jeg oppe i dusjen, før jeg legger meg. Kjenner jeg begynner å bli ganske trøtt egentlig. Kjedelig at kjæresten ikke er kommet hjem enda da. Jeg liker ikke sove alene, særlig ikke når det regner (tordner og lyner?) ute! Er det noe jeg ikke liker, noe osm gjør meg redd, så er det lyn og torden. Begynner heldigvis ikke på skolen før 12.15 i morgen!

q1: Er du redd for noe, sånn skikkelig redd liksom?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kjempefine bilder av deg :)

    Jeg er også veldig redd for lyn, men også for mørke, porselensdukker og insekter :S

  2. SV: Jeg har flyttet skjønner du :) Sendte bare brev om at jeg var flyttet og kom inn da :)

    Livredd lyn jeg også!:o

  3. Kjempefint design da :-) OG header!
    Nydelige bilder av deg også, nydelig hår du har <3

    Jeg er skikkelig redd for døden, sånn SKIKKELIG redd! Uff klarer nesten ikke å tenke på det :s

  4. Så fine bilder av deg da pusa! :D <3

    Og eg er redd det meste!:P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

