En fin dag.

25.08.09, kl. 13:00 | Publisert i HVERDAG, Skole/Jobb | 1 kommentar

I dag har jeg hatt en fin dag på skolen. Ingen ensomhet, ikke ett sekund en gang. Alle var så greie – kanskje klassen min ikke er så dum som jeg trodde? Vi fikk en ny jente i klassen i dag, snakka ikke noe med hun da. Så nå er kanskje hjeg en av de slemme, som gjør dagen hennes dårlig? Ikke vet jeg, men jeg synes jeg fortjente en god dag, blandt alle de dårlige hittil. Glad jeg ikke bestemte meg for å bli hjemme, slik jeg hadde tenkt!

Fant ut at jeg er ferdig klokken 13.00 på tirsdager (de andre skal ha en time matte) så det funker fint for meg! Glad jeg er ferdig med det tulle nå.
Lurer på hva fag vi har i morgen? Jeg har mista timeplanen. Heeeeh :)

Q1: Går det bra med deg på skolen?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det går bedre på skolen nå, ja :) begynt å komme litt i kontakt med folk og sånn. Men lange skoledager da :/


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

