Eplekake.

25.08.09, kl. 22:13 | Publisert i Blogg, Gjøremål, HVERDAG, oppskrifter/mat, Personlig, meg, Spill | 1 kommentar

Hodepinen har tatt meg, og kroppen min er utslitt. Gleder meg til å legge meg tidligere enn vanlig i kveld.
Dette blir bare ett sånn kjapt innlegg, skulle egentlig poste I og J listen til dere, men de er  ikke ferdige enda. Men det kommer!

Ble sittende å spille Sims 3 i ca 2 timer etter jeg fikk juksekoden av dere hærlige lesere. Mens min kjære satt å spiste fifa på ps2 – we’re kinda nerdy! (eller noe) Reiste og til foreldra til min kjære, for å levere 2 stoler vi lånte til innflytningsfesten vi hadde på lørdag. Men når vi var kommet til bussen fant vi ut at vi glemte stolene. Hjemme hos foreldra hadde mammaen bakt en deilig eplekake, som jeg fikk en liten del av med meg hjem, Terje fikk 2 pizzastykker. Jeg liker mammaen til Terje!

Nå skal jeg fikse meg til kvelds, og vente på at min kjære blir ferdig med oppvasken som han har utsatt siden søndags kveld. Den er ganske stor nå skjønner dere.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mmm=) Så virkelig nammenamm ut =D
    Mer igjen av den kaken? =)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

