Ny serie!

26.08.09, kl. 21:26 | Publisert i FILM/SERIER | 4 kommentarer

Endelig har jeg funet en ny serie å se, takket være Kristine Fargerik og Reidun Beate.

10 Things I Hate About You.
Har sett første episoden nå i kveld, kjempesøt serie. Vil bare se mer, men siden det ikke er kommet mer enn 8 episoder eller noe til nå, så skal jeg spare. Ikke det at jeg har tid å se serier så mye nå, pga skole + + + Men er kjekt å ha noe å gjøre når man er alene å kjeder seg :)

Liker serien ganske godt til nå hvertfall. Så hvis du liker High School drama, eller bare filmen serien er basert på med samme navn, så vil nok dette falle i smak ja.


4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den er så bra. Kjempesøt serie. :D Takk for at du nevnte meg sammen med søte Kristine. :)

  2. Den publiserte jeg og jo :D
    bare at jeg fant den via søk på tv-kanaler i usa ;P
    Egentlig skulle jeg bare skjekke nårtid det faste begynte igjen, men kom opp til 14 serier jeg skal se på gjennom resten av 2009 :D

  3. Se her ja… Sandra har blitt bitt av tv-serie basillen;p
    Var så mye mer utvalg av ting man kunne gjøre på wordpress, så var bare nødt til å bytte;) Tviler på at du får samme som meg i postkassa… Tror bare det er Tjelta som er spessielt utsatt.. Virker hvertfall slik=P Jeg fortsetter å følge deg også som vanlig ;)

  4. Den serien har jeg også startet å følge med på! Takket være Kristinefargerik :) Skal faktisk møte henne om jeg ser henne på Døgnvill nå til helgen :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

