Oppussing på bloggen.

26.08.09, kl. 17:43 | Publisert i Blogg | 3 kommentarer

Nå har jeg endret designet og headeren igjen. Hovedgrunnen til dette var at det kom sånn teit ramme rundt bildene jeg la ut i innleggene, og det er ikke så fint når jeg driver å lager rammer på bildene mine selv. Måtte og fikse ny header, pgaden skulle være en annen størrelse – jeg blir ærlig talt aldri helt fornøyd. Synes denne ble litt tom. Men den får holde en stund nå. Liker hvertfall resten av designet.

HVA SYNES DU OM DET NYE DESIGNET MITT?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. synes designet ditt er kjempefint nå jeg, liker headeren din! :D

  2. likte opppussingen

  3. ellers da


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

