Postkort i posten

26.08.09, kl. 16:48 | Publisert i HVERDAG, KJÆRESTEN, Personlig, meg, Sminke | 4 kommentarer

I dag har jeg fått post! Regning fra Elixia (ting der har ordnaseg nå, om dere lurer) og ett supersøtt kort fra Marta, ble kjempeglad. Hun er så søt, og det er kjempegøy å få post i postkassen, sån fysisk. Kanskje jeg å skal bli litt flinkere å sende brev?

Nå er min kjære reist vekk for å nerde fifa med kompisene sine igjen, men det er greit. Han har vært så søt å snill helt siden jeg kom hjem etter skolen. Det er å litt fint å være litt alene også, kunne gjorde hva man vil, spille den musikken man vil, å bare være alene litt. Men ikke lengre enn èn kveld!

Har tenkt å bestille sminke og koster fra everyday minerals i kveld, kanskje en ny mascara, om jeg finner ut hva den heter. Så må jeg betale husleien, så jeg har kontroll. Skal dusje å sjemme meg selv vekk og. Jeg trenger det, er ganske sliten etter å ha begynt på skolen igjen, nemlig. Og det er fint å ta vare på seg selv innimellom også.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. det er så morsomt med post :D

  2. Kjempeartig å få post :-D

    Liker det nye designet ditt forresten!

  3. Jeg elsker å få ting i posten. Alt bortsett fra regninger. :P

  4. Bare hyggelig ^^


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

