Jeg har noen nye ting!

27.08.09, kl. 21:12 | Publisert i Bilder, Klær, Nytt, OUTFITS, Shopping, Sko | 1 kommentar

Det ble ingen kino på oss i dag, viste seg at man måtte komme veldig tidlig for å få tak i bilettene, hvis ikke ble de utsolgt. Vi var på kinoen i 4 tiden, men de hadde flytta kiosken, så vi fant den ikke. Når vi gikk tilbake i 6 tiden var alt utsolgt, så det var dumt. Leide den andre filmen da (se forrie innlegg!)

Føler jeg er skikkelig slapp med bloggingen om dagen, men jeg tror det er fordi jeg enda ikke har funnet en ordentlig rutine. Skolen og lekser gjør meg stressa, og jeg føler det tar opp all tiden min. Enda er jeg ferdig før klokken 14 hver dag. Jeg skjønner det ikke, for jeg gjor jo ingenting annet fornuftig heller.

Tenkte jeg skulle poste noe gøy i dette innlegget også, så jeg skal poste ett enkelt bilde av noen av de nye tinga jeg kjøpte her om dagen, når Maria enda var her. So here you go:

news

Bilde126

Neglelakk fra Cubus, Strømper/sokker fra Gina Tricot, Sims 3 fra GameShop, Gensere fra Cubus, Sko fra Økonomisko.

I dag har jeg kjøpt en ny mascara, for den jeg har nå er drit. Fikk den for 57,50 istede for 115 eller noe, pga rabattkupong fra en sånn skoledagbokting vi fikk på skolen :) Håper denne er bedre enn den forrie.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe. Kos deg med sims 3 ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

