Kjøkkenet vårt.

27.08.09, kl. 21:31 | Publisert i Leilighet | 3 kommentarer

kjøkken

Når jeg tenker over det, så er jeg faktisk ikke ferdig å presentere leiligheten vår for dere enda.
Det har rett å slett forduftet litt bort, blandt alt som skal gjøres. Men siden jeg vasket/rydda kjøkkendelen av leiligheten vår i går kveld, så tenkte jeg at jeg kunne ta bilder å vise dere.

Vet ikke om dere har fått med dere at vi har kjøkken og sute i samme rom da, men det har vi altså. Så ikke mer en det på bildet er kjøkken liksom. Ganske greit egentlig. Og ja, vi har en micro og, men den står på gulvet, fordi det blir så trangt om vi skal ha den på benken. Legg også merke til hvor utrolig liten skapplass og slikt vi har. (er ett lite skap over skuffene der, men det kom ikke med på bildet, tydeligvis)

Men jeg er utrolig glad i kjøkkenet vårt. Og hele leiligheten, egentlig.

Etterhvert kommer også bilder fra stuen, og gangen vår. Stay tuned.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. stilig:)

  2. oi, vi har lik blender OG like kniver fra ikea.

  3. […] som er i samme rom som stuen, og jeg har egentlig vist dere det før. Det finner du i DETTE […]


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

