Helg og regn.

28.08.09, kl. 10:27 | Publisert i Uncategorized | 2 kommentarer

Nå er helgen endelig her, skal si denne uken har gått fort. Lurer på hva jeg skal finne på denne helgen. Min kjære skal være med brorene sine på noe sånn musikkgreier i kveld/natt, så i morgen skal de ha guttekveld hos en kompis, og da får jo ikke jeg være med, selvfølgelig. På søndag skal min kjære på bandøving. Synes han er litt for mye vekke om dagene, og litt for lite med meg, men stakars gutten må få lov å kose seg med venner innimellom og. Blir litt feil av meg å holde han hjemme, bare fordi jeg stortsett ikke har noen å henge med om dagene. Jæjæ, ting ordner seg, liker jeg å tenke.

Nå må jeg komme meg på skolen! Hærlig å begynne seint på fredager. Men det regner så jævlig mye i dag at jeg ikke vet om jeg skal gidde ta med pcen eller ei.. Hmm.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kjipt å se at det er flere som savner kjæresten sin. De tar seg nok tid til oss når de begynner å savne oss. Vi får bare spille litt mer kostbare. :D Hehe.

  2. Hehe:P regn ja. Var nede på Hellestø stranda i sta og ble overasket av regnet. Totalt gjennomvåt vettu XD Håper det blir bedre til i morgen siden man skal ut å surfe =D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

