I <3 my socks.

28.08.09, kl. 19:20 | Publisert i Bilder, Klær, OUTFITS, Personlig, meg | 6 kommentarer

socks

D A G E N S :

Genser fra Cubus, topp fra H&M, shotrsen er fortsatt homemade, sokker fra GinaTricot, og smykke fra samme sted.
(Hadde også min fargerike jakke (se gamlere innlegg) og mine nye jentete sko, fra økonomisko.)

På skolen i dag fikk jeg tre kommentarer:
1. Stilinge sokker
2. Fryser du ikke?!!
3. Du har fine bein. (Var bare ei som sa det siste da, men det gjorde meg glad uansett!)

Smykke mitt tok selvmord på skolen og, men ei skjønne jente i klassen, Nina, som jeg egentlig ikke ar snakka noe særlig med før i dag fiksa det for meg. Thanks girl!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du har jo fine bein :)

  2. Hihi, takker!;)
    Og det var kule sokker altså!

  3. sv: nei vi har ikkje fått dei enda,men for nåken daga sia fekk eg brev med innlogging og greier so me kunne få sjå dei på vår side da fotografen fekk det på dataen sin.. =) smart egentlig ;-)

  4. like the outfit! Du har så kul stil:)

  5. Sokkene var kjempesøte, jeg digger knestrømper:)

  6. Sinnsykt :D Digger det!
    Beina dine må jo bare likes, så lange og fine – vi kan godt bytte :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

