Jentekveld

29.08.09, kl. 23:48 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, Helg, KJÆRESTEN, Skole/Jobb, Venner | 1 kommentar

Hei Bloggen.

Jeg må bare beklage for at jeg ikke har rukket å blogge noe som helst i dag, men det skyldes at jeg faktisk ikke har hatt muligheten. Dagen starta i 1-tiden, med en lang dusj sammen med kjæresten, så en tur til byen, burger king. Kjæresten spiste, mens jeg bare furta. Så møtte han Max & Cissa å gikk på butikken for å kjøpe alkohyler, jeg tok bussen til Annette.

jentekveldx1(Bildet er fra en jentekveld for noen uker siden.
F.v Meg, Leif, Annette og Signe)

Vi har hatt jentekveld, med 2 gode filmer, som jeg kommer tilbake til, masse snop, chips & dip, pizza, kaker og boller og brus. Kjempekoselig. Det er veldig sjeldent jeg er sosial med andre enn Terje, så det var kjempekjekt å ha en kveld, med en jente – til en forandring. Har faktisk ikke hatt tid til å bekymre meg for kjæresten en gang. Det er positivt!

Jobben ringte i ettermiddag, og jeg var dum nok til å ikke klare å si nei til å ta en morgenvakt i morgen, så jeg må på jobb fra 8 – 14, og gjett om jeg skal hjem å sove etterpå! Hadde liksom gledet meg til å sove ut denne helgen, men ser ikke ut til at det blir å skje. Dessverre! Har heldigvis ikke lekser!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Er det Signe som jeg kjenner?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

