Mål for dette skoleåret.

30.08.09, kl. 01:14 | Publisert i Lister, Personlig, meg | 3 kommentarer

Som mange andre allerede har gjFort, så har jeg valgt å sette opp en liste med mål jeg vil prøve å holde skoleåret 09/10.

  • Få så lite fraværsdager som mulig. Maks 5 dager i terminen
  • Består i alle fag. Karakteren jeg satse på er minimum 4, bortsett fra i gym.
  • Trene minst 2 ganger i uka, i tillegg til gymtimen på torsdager
  • Snop og brus kun i helgene (fredag, lørdag,søndag)
  • Bli flinkere å spise frukt å grønnsaker
  • Ned med junkfood, opp med sunnere middagsretter osv
  • Ikke bruke mer enn 400kr på klær/sminke/sko i mnd, med mindre det er noe jeg virkelig trenger.
  • Komme inn i yndlingsbuksene mine igjen, innen eksamen er over.
  • Alkohyler kun til bursdag, eller andre spesielle anledninger (og kanskje en gang innimellom)

Jeg tror dette kommer til å bli hardt. Og egentlig liker jeg virkelig ikke å sette meg mål. Fordi jeg sjeldent klarer å holde dem, og ikke liker skuffe meg selv. Får se om jeg kommer i gang med treningen nå som jeg har kjøpt en treningsbukse og sko.

Har du noen mål for dette skoleåret?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Go Sandra! Jeg har troen på deg :) Jeg skal få kjøpt meg joggesko på mandag, håper jeg..

  2. Har et mål om å klare å fullføre skoleåret med gode karakterer :)
    Også de målene som jeg har på siden min om det å bli tynn og sånt :)

  3. Veldig bra Sandra! Du skal se at du klarer å oppnå målene dine :) Bare vent å se. Skal heie deg frem:D Kanskje jeg selv skal lage mål for skoleåret?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

