Søndager tar livet av meg.

30.08.09, kl. 15:39 | Publisert i Uncategorized | 4 kommentarer

Herregud, klokken er ikke engang 5, og jeg føler den like gjerne kunne vært 9, bare at det er lyst ute. 2 timers søvn så 6 times jobb er kanskje ikke verdens beste kombinasjon, men var hvertfall ikke fyllasyk, siden jeg ikke drakk i går :)

Jeg er sulten, venter på pøle og pomesfrites. Så ser jeg på Mama’s boy elns, underholdene nok til en søndags ettermiddag.
Egentlig kjeder jeg meg. Kan ikke vente til min kjære kommer hjem fra bandøving. Føler virkelig ikke at jeg har sett han desiste dagene..

Har du en serie jeg kan begynne å se?

Forresten, sett den nye norwegian reklamen? Osten liksom. Den er bare genial!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hmm.. Jeg liker True Blood, 10 things I hate about yu, charmed, make it or brake it, gossip girl, satc, one tree hill, the oc.. :) Valgene er mange. :D

  2. Den der fra ung til gammel reklamen ? :D

    Lipstick jungle om du ikke har sett den ;D Den er spenennde til å være en slik «girly» serie egentlig ^^ man lever seg fort inn i den. Iallefall gjore jeg det xD
    Ellers så har du som Reidun Beate sier 10 things I hate about you ! men den har du jo allerede startet på.
    moonlight er den beste vampyrserien jeg noen gang har sett.
    Greek er en serie som er morro, men tror den kan bli langtrukket eller noe. Er ikke sikker, har ikke sett så mye på den, men det jeg har sett var bra. Dollhouse er også en merkelig serie, men bra :)
    Vell, det er MANGE serietips å hente her xD
    Ser på rundt 14-20 serier vær sesong Oo

  3. Criminal Minds, Weeds, Dexter, Frustrerte Fruer, Privat Pracsis, House, Greys Anatomy, McGyver (:D), Pasific Blue, One Tree Hill.. Uhm.. Det var de jeg kom på i farten! Mange mange fler, men så sa det plutselig stopp.. :)

  4. Supernatural – dødsbra! :) :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

