Russ.no

31.08.09, kl. 18:37 | Publisert i Blogg, HVERDAG, Internett, Linker, Klær, Lister, Personlig, meg, Skole/Jobb, Venner | 3 kommentarer

Jeg er utrolig sliten og trøtt om dagene, derfor har det ikke blitt noe blogging før nå.Skolen var fin i dag, og jeg har fått blitt litt bedre kjent med en hærlig jente, Nina. Hu gjør det litt lettere å komme helskinna gjennom lange historie- og norsktimer.

Picture0019

Jeg har snust litt på ting på russ.no i ettermiddag, og har funnet ut at jeg SKAL bestille en lyserosa kosedress (se tidligere innlegg!) selvom det blir litt dyrt. Hallo, dette er siste året på vgs, og siste sjanse til å være rødruss, så hvorfor ikke? Skal snakke med lillebroren min som og er russ i år, om han får noe av tinga sponsa av mamma eller pappa, så kanskje jeg gjør det også.  Hadde vært deilig!  Har også fiksa russekortet mitt, men lurer på om jeg skal bestille 200 som jeg kan designe selv, i tillegg?

Så vil jeg bare minne dere på to ting!

1. Husk å legg meg til på BLOGLOVIN! (det kan du gjøre ved å klikke på bildet under)
bloglovinbloglovinbloglovin

2. Ta en tur innom salgsbloggen min, og se om du finner noe du liker. Husk å sende mail til kikkipiah@gmail.com om du ser noe du har lyst på. Atm selger jeg 3 kjoler.Salgsbloggen finner du HER

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Russetiden er fantastisk, det er viktig å få maksimalt ut av den:)

  2. Hahaa, nei jeg håper virkelig ikke alle gutter er sånn, det hadde vært forferdelig slitsomt XD

  3. Moro innlegg :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

