I – J – K Listen

01.09.09, kl. 16:20 | Publisert i Bilder, Blogg, Lister | 3 kommentarer

Som dere kanskje skjønner har jeg falt helt ut med disse liste greiene, så idag, som det er tirsdag har jeg bestemt meg for å gi dere I-Listen, J-Listen og K-Listen min. Vanskelige bokstaver, så har tenkt hardt, og det er vanskelig å finne ting som er meg på disse bokstavene. Kanskje det ikke er så viktige bokstaver i livet mitt? Hihi. Her kommer hvertfall Listene.

I-LISTEN

Min I består av…
isa-helen… Isa Helen.
Min supersøte lillesøster og gudbarn :)
Er utrolig glad for at jeg omsider fikk en lillesøster. Denne måneden blir hun 2 år.
Hærregud så fort tiden går.

irisjo… Iris Johanne.
Denne jenta har jeg kjent i mange hærrens år. Siden før jeg begynt på skolen(?)
Og hun er nok en av mine beste venninner.
Selvom jeg ser henne sjeldent er det alltid kjempekoselig å treffe henne igjen.
Vi kan snakke om alt!

… Ikea.
Alle elsker Ikea.
Billig og flott, gode kjøttboller har de og!

… iTunes.
Vet ikke hva jeg skulle gjort uten!
(Særlig nå som jeg ikke får tak i spotify – help anyone?)

… IMDb
Den siden er bare genial!
Hvis du ser en film, og lurer på hvem en av skuespillerne er, eller hvor du har sett han/henne før, så bare søker du etter filmens navn, så kommer det opp en skuespillerliste, med bilde (som oftes) Hvis du klikker inn på en person finner du ut hvor personen har spilt, og litt om personen.

… It’s Learning.
Side vi bruker på skolen. Læreren legger ut alt av informasjon and stuff, så når vi logger inn finner vi alt av info vi trenger, og enda mer. Genial sak for skolen, egentlig. En stor del av hverdagen min atm.

… Ibux.
Jeg tar alt for mye ibux, rett å slett fordi jeg har utrolig ofte vondt i hodet.
Men jeg prøver å lavre å ta det, selvom jeg har litt vondt da. For mye Ibux eller annen smertestillende kan være farlig. Det er hvertfall ikke bra i  store mengder.

…Ica
Dette er igrunn en forferdelig dyr butikk. Men siden Ica ligger på Kilden ender det ofte at vi handler der i forbifarta istede for å gå hjem, så videre opp til prixen. Liker egentlig ikke Ica, dyrt og dårlig utvalg.

J-LISTEN

Min J består av…

… Jul(etider)
Jeg elsker jula og juletidene. Venner, familie, god mat, gaver, og bursdag! :)
Er virkelig noe spesielt med den der jula ja.

jåttå1…Jåtta videregående skole.
Jeg elsker skolen min. Den er helt fantastisk.
Nesten så jeg skulle ønske jeg skulle gå der i 3 år, og ikke bare 1..?

K-LISTEN

Min K består av…

… Kelly Clarkson.
Jeg kan ikke noe for det, men jeg har elsket sangene til denne dama i mange år nå.
Futt og fart, litt deprisive tekster kanskje, men melodien gjør det bare til gladmusikk.

… Kino
Er det noe jeg liker, så må det være å gå på kino.
Det er bare en utrolig fantastisk måte å oppleve film på.
Vi går gjerne på kino flere ganger i uka :)

… Kystbussen.
Kanskje jeg er merkelig, men jeg synes det er hærlig å sette seg på kystbussen til/fra Stavanger/Bergen.
Selvom turen tar 5 timer, så er det hærlig å bare slappe av å sove, og høre på musikk hele veien.
Blitt mange turer med kystbussen til nå, og flere kommer det til å bli!

… KLÆR.
Jeg elsker klær, og annet tilbehør.
Har alt for mye, og alt for liten plass å ha det på.
Enda finner jeg ikke noe fornuftig å ta på meg på morgenen. Hmm.
Jeg vil ha nye klær!

… Katy Perry
Prrr. Hot lady, med bra musikk. Og rå stil.
Jeg digger hun!

…Katt
Jeg har hatt katt siden jeg var liten. Hun jeg fikk når jeg var ca 7 år døde i forfjor høst, og siden da har jeg ikke hatt noen søt liten pus. Blir helt fra meg når jeg ser småpuser i nabolaget, å blir kjempeglad når jeg får æren av å stryke litt på dem før jeg går videre. Jeg ønsker meg en liten pusekatt!

~~

Så, det var min litt sammenslåtte liste. litt fordi det ikke var så mye på hver bokstav, og litt fordi jeg fant ut at det ble for mye med 3 lister etterhverandre i 3 forskjellige innlegg.

Hva står din I, J og K for?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha XD
    Stilfullt Sandra ;)

  2. Haha. Jeg skrev comment på feil innlegg ;p
    Den kommentaren min der oppe kan du flytte opp under kjøkkenvasken din ;p

  3. Jeg hater it’s learning ! Jeg bruker det på skolen :S


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

