Valley Girls.

01.09.09, kl. 19:26 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER | 2 kommentarer

Har akkurat fått sett s2ep24 av Gossip Girl. (Ja, jeg henger etter, I know!) og episoden het så mye som Valley Girls. Var utrolig mye jeg like både i og med denne episoden. Det første jeg la merke til var smykket til Jenny, perler og kjettinger i en og samme. Nais. Det andre jeg la merke til var klærne Lily bruker når hu er hos søstra. Den kjolen – jummy! Og skoene, og tighsen. Jeg er nesten forelska i denne Lily som ung. Som forresten spilles av Brittany Snow (kjent fra blandt annet John Tucket Must Die.) Aner ikke hvem som spiller hu søstra, men likte stilen hennes og.

brittany snow

Nå skal jeg se ep 25, håper jeg blir ferdig før kjæresten kommer hjem. Han lovde å være hjemme til 9, så vi får nå se på det da… Tven står å tar opp What Happens in Vegas, den er så rå! Tror vi skal se den senere.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg liker Brittany Snow. Hun er kjempesøt. :) John Tucker Must Die er genial. :D

  2. Stilige outfits! Mye bra klær i Gossip Girl…
    Sv. Den nye Sex and the City-filmen kommer til neste år, lurer på om jeg har hørt mai??


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

