Antikken!

02.09.09, kl. 10:10 | Publisert i Blogg, Skole/Jobb | Legg igjen en kommentar

Først vil jeg bare si at dere er supre på å kommentere for tiden. Keep up the good work. Er mye mer inspirerende å skrive for dere når dere faktisk kommer med en tilbakemelding også :)

Så vil jeg bare minne dere på skolebloggen min. Nytt innlegg!! (Om antikken, hellas og romeriket, som er det vi har holdt på med den siste tiden) Så for spesielt interesserte, stikk innom, selng inn en kommentar om det er noe jeg har oppfatta feil eller noe :) På forhånd takk. Skolebloggen finner du HER eller oppe i menyen på siden der.

Picture0022Ellers er skolen ikke så spennende, har vært flink å gjort hele 7 oppgaver denne timen, mens jeg leste i boka. Nå er jeg sulten og ukonsentrert, og det er snart lunsj! Salat på meg i dag – sunn som jeg er.

Forresten, lærerene mine har funnet ut at om jeg får fritak fra matten, så får jeg 4 timer for lite på vitnemålet, så nå må jeg ta begge programfagene på en og samme gang (Sosiologi og sosialantropologi og international engelsk) begge agene går samtidig her på skolen, så blr mye vimsing vil jeg tro. Heeeh, kan ikke si jeg ser fram til dette nei.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

