Lite innholdsrik dag.

02.09.09, kl. 20:32 | Publisert i Familie, HVERDAG | 1 kommentar

Lite innholdsrik dag egentlig, men i dag har endelig rørleggeren vært her å fiksa vasken på badet og på kjøkkenet :) Har vaska klær å gjort lekser, mye lekser. I halv 7 tiden fant jeg ut at jeg bare måtte legge meg nepå litt, og sova, og gadd ikkje stå opp etter 30 min slik jeg hadde tenkt. Våkna av at mamma ringte, jeg følte at jeg hadde forsovet meg til skolen, og var sikker på at det var blitt i morgen. Og ble skikkelig forrvirra når hu forlate at klokka snart var 9 på kvelden xD

Skal se en film nå snart, mens jeg venter på at min kjære skal komme hjem fra fifakveld. Så tror jeg jeg skal legge meg.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv: Ugh. Hvorfor i alle dager lager han ikke mat til deg? Det er jo noe som kan gjøres kjempegodt, kjempefort!
    Kris har vel laget mat hele denne uken- han er bare kjempesuper.

    Det er greit å få rørleggere på besøk! Litt kjipt om det blir svømmebasseng på gulvet!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

