Jobbhelg.

04.09.09, kl. 12:14 | Publisert i KJÆRESTEN, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Heia bloggen! I dag har jeg faktisk nesten ikke til tid blogging i det hele tatt. Fustrerende nok.
Akkurat nå er jeg på skolen, gjør ferdig en norskinnlevering. Så er det rett hjem, middag, så jobb til halv 9.


Jeg jobber faktisk hele helgen, noe som kanskje er like greit, siden kjæresten skal jobbe på en festival i Sandnes hele helgen. så han blir ikke mye hjemme han heller. Han inviterte meg faktiskdate på tirsdag. Jeg gleder meg til å gå ut å spise på en fin plass sammen med han. Kjæresten min er den beste! ♥

På lørdag blir jeg alene ca hele kvelden, da har jeg planer om å se 17 again, og Labor Pains. Filmen som jeg aldri blir å få min kjære til å se sammen med meg, så da kan jeg like gjerne gjøre det mens han er vekke :)
Bare si fra hvis du vil joine!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Huff, kjipt med jobbing:/ men digg med penger! Skal på jobb i morgen, blææ..!
    Blir sikkert fint med date, da <3

  2. Stress å jobbe i helgene =/ Har heldigvis fri hele helgen jeg =D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

